Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Godziny pracy
Przedszkole przyjmuje i i załatwia sprawy w godzinach pracy przedszkola tj. od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 17.00, w zależności od godzin pracy osób za nie odpowiedzialnych.
Rodzaje spraw / osoby odpowiedzialne za ich przyjmowanie/:
Dyrektor przedszkola:
- sprawy związane z przyjęciem, wypisaniem oraz skreślaniem wychowanków, podpisywanie, rozwiązywanie, zmiany do umów z rodzicami o świadczeniu usług przedszkola
- przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków
- wystawianie zaświadczeń do MOPS o kosztach żywienia dziecka
- przyjmowanie wniosków od rodziców i wydawanie decyzji o obniżonej odpłatności za przedszkole
- wystawianie zaświadczeń o nie zaleganiu z płatnościami
- wydawanie opinii, decyzji dotyczących wychowanków
- sprawy organizacyjne
- sprawy kadrowe pracowników
- organizowanie konsultacji ze specjalistami
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków
- sporządzanie sprawozdania wg terminów ustalonych przez GUS,MEN,KO,WE
Referent:
- naliczanie opłat za przedszkole – tj. kosztu pobytu i żywienia dziecka
- planowanie jadłospisów, zamawianie produktów spożywczych
- sporządzanie raportów magazynowych
- rozliczanie dofinansowania dożywiania z MOPS
- nadzór nad pracownikami obsługi
- obsługa konta pocztowego przedszkola (e-mail)
- przyjmowanie telefonów, poczty
- wydawanie zaświadczeń podpisanych przez dyrektora przedszkola
- wysyłanie korespondencji
Specjalista księgowości w CUWO:
- sprawozdawczość statystyczna
- prowadzenie księgowości placówki
- prowadzenie dokumentacji ZUS
- prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach
Nauczyciele przedszkola:
- planowanie, prowadzenie i dokumentowanie pracy wychowawczo - edukacyjno-opiekuńczej
- prowadzenie diagnozy pedagogicznej wychowanków
- gromadzenie i udzielanie bieżących informacji o dziecku rodzicom, opiekunom
- konsultacje indywidualne z rodzicami w ustalonych terminach
- wypełnianie informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki
Sposób załatwiania spraw:
- Przyjmowanie, obieg i załatwianie spraw odbywa się zgodnie z instrukcją kancelaryjną
- Sprawy załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 17-09-2021 - Edycja treści
- 08-07-2016 - Edycja treści
- 13-07-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 09-12-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 421